مراحل تولید انیمیشن با نرم افزار های مایا و انیمه استودیو
پایان نامه
- دانشگاه آزاد اسلامی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی - دانشکده هنر و معماری
- نویسنده شهریار شروین
- استاد راهنما پروین هانی طبایی
- سال انتشار 1392
چکیده
پیشرفت فناوری در زمینه طراحی با رایانه درچند سال اخیر چنان سرعتی گرفته که تصور همگام شدن با آن گاهی دور از ممکن به نظر می رسد. در میان نرم افزارهای موجود که برای شناخت انیمیشن به کار می روند شرکت های مختلف طی رقابتی سخت دائما در حال تکمیل امکانات قبلی و افزودن به قابلیت های جدید محصولات خود هستند اگرچه ساخت انیمیشن مبحثی کاملا حرفه ای است اما به دلیل ارتباط نزدیک آن با روحیه خلاق جوانان هنرمند و همچنین استفاده گسترده آن در media قطعات کوتاه تبلیغاتی ، طراحی صفحات web و شبکه جهانی internet بیشتر از پیش علاقه مندان زیادی پیدا کرده است از طرف دیگر جلوه های بصری که در فیلم سازی به وفور به کار می روند نیز دلیل دیگری است که به تعداد علاقه مندان استفاده از این برنامه ها و مشتاقان یادگیری آنها می افزاید . مراحل تولید انیمیشن روکو در نرم افزار سه بعدی مایا و انیمیشن کابوس نامه در محیط انیمه استودیو ساخته شد که در ژانرهای کمدی و کمدی داستانی در مدت زمان شش ماه ساخته و پرداخته شده که در این تحقیق به صورت مفصل در مورد محیط نرم افزارهای و شکل تولید و ساخت مجموعه به همراه تصاویر اصلی از انیمیشن و مراحل تولید . آن چنان که سعی شد بتواند مخاطب خود را جذب کرده و فاکتورهای یک انیمیشن بین المللی را دارا باشد.
منابع مشابه
انیمیشن پست مدرن مطالعه ای بر انیمیشن های خارج از استودیو
چکیده چکیده پست مدرنیسم در انیمیشن به صورت ترکیبی از سبک ها، روش ها و تکنیک های مختلف متحر کسازی خود را نشان می دهد. هرچند ممکن است در ساخت این نوع کارها روش های سنتی و مدرن بطور هم زمان مورد استفاده قرار گرفته باشند، باز هم انیمیشن هایی از این دست غالباً در زمر هی کارهای تجربی بشمار م یآیند. انیمیشن تجربی هما نگونه که از معنای لغوی آن پیداست به انیمیشنی دلالت دارد که به روشی کاملاً اکتشافی...
متن کاملانیمیشن پست مدرن مطالعه ای بر انیمیشن های خارج از استودیو
چکیده چکیده پست مدرنیسم در انیمیشن به صورت ترکیبی از سبک ها، روش ها و تکنیک های مختلف متحر کسازی خود را نشان می دهد. هرچند ممکن است در ساخت این نوع کارها روش های سنتی و مدرن بطور هم زمان مورد استفاده قرار گرفته باشند، باز هم انیمیشن هایی از این دست غالباً در زمر هی کارهای تجربی بشمار م یآیند. انیمیشن تجربی هما نگونه که از معنای لغوی آن پیداست به انیمیشنی دلالت دارد که به روشی کاملاً اکتشافی...
متن کاملنرم افزار ایرانی ROCSEL؛ اولین نرم افزار آنالیز داده های معمولی و پیش مطالعه آنالیز ویژه مغزه های نفتی
متن کامل
تولید نرم افزار تخمین ارتفاع آبخور جسم در خلیج فارس
در این مطالعه سعی می شود در طول فصول مختلف سال، میزان شناوری یک جسم را پیش بینی نمائیم. میزان شناوری یک جسم رابطه مستقیم با چگالی محیط دارد. در این تحقیق در گام نخست طراحی نرم افزار با استفاده از داده های بیست ساله هواشناسی و همچنین عمق شناسی خلیج فارس و در نظر گرفتن دبی آب های ورودی به و خروجی از خلیج فارس مدل هیدرودینامیکی کوهیرنس برای این منطقه تا زمان پایداری به اجرا در آمده است تا نهایتا ی...
متن کاملبررسی مراحل تولید سریال و مجموعه انیمیشن
اگر در اوایل قرن گذشته هنر انیمیشن محدود به چند قالب بود امروزه با گذشت زمان شاخه های گسترده ای پیدا کرده که هر شاخه راه خود را در تبلیغات، بازی های کامپیوتری، اینترنت و بسیاری از رسانه های دیگر می پیماید. تلویزیون یکی از قدیمی ترین مشتریان انیمیشن بوده و در طول زمان بیشترین گردش مالی در صنعت انیمیشن و بیشترین مخاطبان این هنر را به خود جلب کرده است. امروزه همه افراد جامعه از کودکان پیش دبستان...
15 صفحه اولمنابع من
با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید
ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده{@ msg_add @}
نوع سند: پایان نامه
دانشگاه آزاد اسلامی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی - دانشکده هنر و معماری
کلمات کلیدی
میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com
copyright © 2015-2023